sobota, 29 maja 2010

Wywiad z Paulem dla magazynu Seventeen

Podobnie jak Stefan z Vampire Diaries, Paul jest poważny w związku - kiedy zakochuje się w dziewczynie to na poważnie!

Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
"Wierzę. Czuję, że jesli widzisz kogoś kto roztacza wokół siebie aure lub coś specjalnego, po prostu to czujesz. Myślę, że twój instynk może być bardzo trafny."

Kiedy lubisz dziewczynę - robisz coś by przyciągnąć jej uwagę?
"W szkole średniej, kiedy była jakaś dziewczyna która mnie interesowała, wchodziłem do klasy przed nią i zostawiałem na jej ławce list niespodziankę. Starałem się być czarujący i zabawny - nie wiem czy mi się to udawało ale próbowałem!"

Miłosny trójkąt pomiędzy Stefanem, Damonem i Eleną w Vampire Diaries jest intensywny. Czy kiedykolwiek musiałeś tak walczyć o dziewczynę?
"Nie. Jestem zbyt dumny. Staram się zdobyć dziewczynę kiedy ona już wie, że mnie lubi. Ale kiedy jest też inny facet, nie chcę rywalizować."

0 komentarze:

Prześlij komentarz