poniedziałek, 17 maja 2010

Malese Jow pomaga nam pożegnać się z Anną: "Czuję jakby z Anną, umierała część mnie."

Dzisiaj żegnamy naszą dobrą przyjaciólkę, Annę, która zgineła w ubiegłym tygodniu w katastrofalnym finale serialu Vampire Diaries. Była 16-letnią dziewczyną, i także 100 letnim czymś, ze względu na fakt, ze jest wampirem. Ale Anna była jednym z dobrych. Malese Jow, która grala Annę, powiedziała Hollywood Crush po finale: "Wszystko co ona robiła, robiła z miłości."

Dlatego Malese uważa, że napis na nagrobku Anny (fikcyjnym) powinien mieć wiele niezwykłych cech. "Byłby to wzór, walczyć do końca", "Wszystko dla miłości" czy coś takiego, powiedziała. "Anna ma tak wiele warstw. Każdy epizod, pokazywał coś innego, nowego o niej, widzieliśmy inną osobowość."

Jedną z najlepszych rzeczy na temat Anny była jej zdolność życia z różnymi typami ludzi. "Ona stała się prawdziwa" powiedziała Malese. "Tak jak była wampirem, ludzie mogą odnosić się do niej."

Malese mówi, że dowiedziała się o śmierci Anny, kiedy dostała telefon od Marcosa Siega, producenta serialu, na dzień przed wylotem do Atlanty, aby dokończyć finał serialu. "Przez dzwięk jego głosu mogę powiedzieć, że był naprawdę zdenerwowany, a ja wiedziałam, że to nie będzie dobry telefon."

Reszta obsady nie była zadowolona z wyników finału. "Nastroje na planie były smutne cały tydzień, miałam wrażenie, że umarł nasz przyjaciel czy coś w tym rodzaju. Każdy był zdenerwowany. Każdy miał coś do powiedzenia na ten temat. Wszyscy byli jak: Nie, to nie może się dziać!"

Chciaż brzmi to tandetnie: ""Czuję jakby z Anną, umierała część mnie. To takie smutne. Tak wiele zainwestowałam w nią. Ale to było najlepsze i zrobiło wielkie show."

Wsparcie "Team Anna" było niesamowite: "Wszyscy jesteśmy smutni" powiedziała. "Ludzie mają tendencję do takich rzeczy jak "Przywróćcie Anne z powrotem" albo "Team Anna na zawsze". "To nadprzyrodzone show, i nie mówiono mi czy będę wracać czy jest to wersja ostateczna. Więc wszystko może się zdarzyć."

Hollywood Crush pomyślał o kilku sposobach dzięki którym Anna może wrócić w kolejnym sezonie (bliźniaczka???) ale nam spoodbał się pomysł Malese. "To wszystko - bo oczywiście, myślę o tym, i pomyślałam, że moja mama powiedziała Emily aby rzciła na mnie zaklęcie, żeby żadny Gilbert nie mógł mnie skrzywdzić. Więc przebicie kołkiem przez Johnathana byłoby nieskuteczne."

W czasie kiedy my czekamy, czy scenarzystom spodoba się ten plan, Malese ma mnóstwo projektów, między innymi "The Social Network", pracuje nad muzyką i jest możliwość projektu z Alloy Entertainment, producentką VD i GG. "Będę zdecydowanie zajęta tego lata" powiedziała. "Własnie skończyłam episod w "Leverage", który leci na TNT. "

Zanim odłożyła słuchawkę, Malese chciała odwiedzięczyć się jeszcze raz Team Anna i fanom VD. "Kocham ich na śmierć, i dziękuję bardzo za wsparcie."

0 komentarze:

Prześlij komentarz