wtorek, 11 maja 2010

Nina Dobrev mówi o pięknie, fitness i Vampire Diaries

Q: Gratulujemy sukcesu serialu!
Nina: Dziękuję! Bardzo dziękuję! Jestem bardzo podekscytowana, że było tak dobrze.Byliśmy pełni nadzieji i oczekiwań ale nie spodziewaliśmy się, że będzie to sukces, ale jednak mieliśmy nadzieję, że tak będzie. Byliśmy mile zaskoczeni i to czego każdy chce: być w serialu, który ludzie oglądają i myślę, że to jeden z tych seriali.

Q: Rozmawiając o tym, czy myślałaś "to będzie wielkie show, od samego początku"?
Nina: Chodzi mi o to, jak poweidziałam, mieliśmy nadzieję, no ale nigdy nic nie wiadomo. Wiem, że Paul Wesley na przykład, powiedział mi, że zrobił pilot po pilocie, zrobił 6, 7, 8 pilotów zanim miał ten jeden, i ten jeden wszedł do serii i rozpoczął wielkie show. Ale przed tym, nigdy nie wiesz. Jest to szansa.

Q: Wiem, że ćwiczysz jogę. Jest to coś co robisz w większości podczas fitness?
Nina: Zmieniam swój układ fitness często, ale joga jest jedyną rzeczą która pozostaje niezmienna. Ćwiczę jogę 2-3 razy w tygodniu, i to jego gorąca joga. Pozatym mam trenera, z którym mogę pracować w każym przypadku, i on jest moim aktualnym instruktorem jogi, trenuje mnie na siłowni w moim budynku. Nie chcę nabrać wagi. Chcę utrzymać swoją szczupłą sylwetkę. Uwielbiam jogę ponieważ uspokaja ona twoje ciało i duszę. Jesteś w stanie medytacji przez 90 minut i w tym czasie można uciec od świata, po prostu być, istenieć w tej chwili. Potrzebuję jogi. Jest ona częścią mojego życia, nie potrafię sobie wyobrazić, że tego nie robię. To wspaniałe, również dla skóry, i uznaliśmy, ze moja skóra jest zdecydowanie lepsza ponieważ pory są otarte, skóra oddycha. To wspaniałe, dla twojej skóry.

Q: Czy masz czasami ranki, kiedy po przebudzeniu czujesz się jak we mgle, nie pięknie. Jeśli tak, co wtedy robisz by poczuć się lepiej?
Nina: Zazwyczaj kiedy się obudzę, chcę zachować sen przez kilka dni (śmiech). Po prostu myję twarz. Jestem kim jestem i nie chcę się zmieniać. Biegam, lub idę na jogę, lub po prostu piję kawę siedząc na balkonie z widokiem na miasto. Biorę krok to tyłu i oddycham. Rano, jeśli nie mogę udać się na jogę, skaczę po łóżku jak pies. To ważne. Musisz zachować zdrowie jak najdlużej, z uwzględnienie wszystkich środków które sprawiają, że wyglądasz i czujesz się lepiej, to jest najważniejsze

0 komentarze:

Prześlij komentarz